tento blogísek je úplně na changu

Proč se hádáte?

6. listopadu 2007 v 10:02 | Timy |  ze života
Jaký vlastně máte důvod k tomu se hádat se svou drahou polovičkou?

Klasické rčení zní, že bez hádek by to ve vztahu byla nuda. Já si to třeba nemyslím. S jistou inkriminovanou osobou, rychle vymyslím přezdívku -- třeba Daja, chodím přes rok. Za tu dobu jsme se ani jednou nepohádali. Za těch několik měsíců jsme se ani jednou nijak nerafli a dokonce musím říct, že jsme snad ani nedošli k nějakému nevyhnutelnému sporu. Prostě jsme se vždycky domluvili.
Je tak těžké akceptovat požadavky toho durhého? Nebo jaký máte důvod k hádce se svým miláčkem? Já nejsem hádávý typ, alespoň ne ve vztahu, takže moje první holka se spíše jen hádala se mnou, než abych se já hádal s ní. To asi není ono, takovou holku už bych nechtěl. S druhou holkou jsem se sice nehádal, ale jen proto, že jsme si navzájem nedokázali říci, co nám na tom druhém vadí. V obou případech to bylo více či méně stresové chození. V prvním případě jsem se stresoval, že se jí zase něco nebude líbit a vyvolá hádku, v druhém případě jsem se stresoval kvůli těm věcem, které mě štvaly, ale které jsme si nedokázaly vyříkat. Obojí je na prd.
Když už jsem předtím s někým chodil, strašně mě štval ten stres. Místo toho, abych měl radost, že s někým chodím, stresoval jsem se kvůli tomu, aby nedošlo k hádce nebo mě stresovalo její samotné chování. Takové chození je na dvě věci, z nich obě věci jsou na <|>. Nemám rád stres a místy ho ani nezvládám, proto se snažím žít tak, abych byl ve stresu co nejméně. Už jsem i přestal blogovat na Novinkách, protože mě ta banda kreténů, co ty blogy navštěvuje, vždycky akorát stresovala.
Takže se ptám -- co z těch hádek máte? V současném vztahu s Dajou jsem se s ní vždycky dokázal nějakým způsobem domluvit. Chápal jsem, když Daja vznesla nějaký "požadavek" či přání (dneska půjdu ven s holkama apod.) a stejně tak jsem očekával, že něco podobného z mé strany pochopí Daja. Ona chudák Daja hlavně musí přetrpět klasické Ajťácké řeči, takže z Daji už se pomalu stává poloviční programátor :-). Kde je teda ten hlavní problém?
Pokud bych stručně rozebral své první dvě holky -- v prvním případě jsem příliš mladý, blbý a naivní na to, než abych vůbec měl sílu a rozum se bránit, takže jsem byl spíš takový fackovací panák. V druhém vztahu jsem se bál říct dívce křivého slova aby se nedej bože neurazila, nerozešla se se mnou a nevysmála se mi před všemi kámoškami. Tohle byly mé problémy, které už jsem -- snad -- překonal. Prozatím jsem na žádný další problém nenarazil. Jestliže mám s Dajou nějaký problém, řeknu jí ho a ona se podle toho zařídí (což nutně neznamená, že se změní k obrazu mému). Jak to máte vy?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jak často se hádáte se svým partnerem?

Každou chvíli 28.9% (13)
Jednou týdně 4.4% (2)
Jednou za měsíc 11.1% (5)
Spíše výjimečně 26.7% (12)
Vůbec 28.9% (13)

Komentáře

1 Marty Marty | Web | 6. listopadu 2007 v 11:17 | Reagovat

Hádáme se jako psi (slabě řečeno).

Já jsem dost hádavej tip a asi jsem tím nakazil i svou mladou. Pointa je asi v tom, že se dokážeme seřvat do krajnosti a za chvíli je všechno naprosto v pohodě.

I tak je ale dobrý mít pár pravidel (nehádat se před lidma atp.), protože jinak se z občas vítanýho uvolnění emocí může stát ošemetná situace.

Klobouk dolů tobě Timy, za chladný rozum. Nejste si náhodou názorama, stylem života a povahou velmi podobní? To také dělá hodně...

2 ježečka ježečka | Web | 6. listopadu 2007 v 13:27 | Reagovat

Názor trošku, ale jenom trošku starší osoby - možno-li? Se svým přítelem se nehádáme, pokud se mi něco nelíbí a řeknu to, je flegmatik a řekne, že pokud se mi něco nelíbí ....., no není to super?

Ze začátku naší roční známosti ho můj "nesouhlas" ale vytáčel, vždy se rozčílil do nepříčetnosti a řekl, že to nemá smysl (ten vztah). Takže ať je to jak je to - na vybranou jsem měla. Najít si chlapa, který je normální a dovede se třeba i zdravě pohádat (viz marty) a ve vztahu přesto setrvat.

No jo, hledat - copak partneři se mění jako třičko, copak je pro chlapa tak jednoduché vyměnit partnerku za jinou jenom proto, protože nesouhlasí se vším co on dělá?

Timy, Timy - nedoufejte, že to někdy bude jiné, škoda že nejste starší, tak jako vy se bojíte o svou partnerku že jí ztratíte nebo urazíte, tak i já již nemladá - cha,cha se bojím otevřít ústa - abych nemusela jít hledat......... třeba ještě horšího.

3 peCan peCan | E-mail | Web | 6. listopadu 2007 v 13:44 | Reagovat

Lepší je se pohádat - je to lepší způsob než spolu o problémech nemluvit. Komunikace je základ. Já chodím s mojí přes 5 let. Hádali jsme se málo, téměř vůbec a když už, tak se něco nelíbilo mě. A mě když se něco nelíbí, tak to vyřeším:-) Jenže moje taková není, ona raději aby nekazila náladu nic neřekne. Takže já trávím mládí tím, že dešifruji její náznaky a posunky, co se jí nelíbí.

A tak se v létě stalo, že za mnou došla a řekla, že se chce rozejít - pro mě to bylo z "ničeho nic" - těžce jsem nechápal. A ženská když se rozhodne, tak s ní nehne ani párem volů. Na štěstí si to po 2 měsících rozmyslela a jsme zase spolu. A oba jsme o cosi chytřejší. Tak uvidíme jak to pošlape dál;-)

4 Timy Timy | 6. listopadu 2007 v 14:42 | Reagovat

@Marty: Jo, my máme toho hodně společného. Ale ne všechno. Za všechno můžu jmenovat třeba kouření, které NAPROSTO BYTOSTNĚ nesnáším. A Daja kouří, naštěstí jen výjimečně. Ale i tak mě to vytáčí, ale nějak jsme se domluvili.

@ježečka: Možno a díky za něj :-).

@peCan: To jo, teď už vím, že je lepší se pohádat, než mlčet. Viz ta druhá holka -- tam jsem tak dlouho mlčel, až toho bylo najednou příliš a rozešli jsme se. Nicméně ještě lepší než pohádat se je domluvit se, jde-li to. Já mám štěstí, že to s tou mojí jde :-).

5 Mazlík Mazlík | E-mail | Web | 6. listopadu 2007 v 19:22 | Reagovat

Jak již bylo zmíněno - je lepší se občs hádat a dávat svůj názor najevo, než v sobě něco dusit a pak za nějakou dobu (měsíce, roky) nečekaně bouchnout.

btw: Já u bejvalky musel pořád zkoumat, jestli s něčím souhlasí nebo nesouhlasí, protože svůj názor nedala najevo (vždycky jen souhlasila, což mi děsně vadilo). Pak mě už začalo děsně nervovat  to zkoumání a pitvání a raději jsem to ukončil :-/

6 dadla dadla | E-mail | 7. listopadu 2007 v 10:00 | Reagovat

Myslím si, že svůj názor můžu vyjádřit jinak než hádáním se. A pokud už k něčemu takovému z druhé strany, ať je to kdokoliv, dojde, raději odcházím. Na světě jsou důležitější věci... =o)

to Timy: Červenám se... =op

7 Ly Ly | Web | 7. listopadu 2007 v 17:16 | Reagovat

Já jsem taky hádavý tip, mě ty hádky prostě baví! Je to jakýsi zpestření vztahu (samozřejmě, že se to dá zpestřit i jiným způsobem)... Zkrátka zdravé ,,rafnutí" mi přijde vztahu prospěšné...  po hádce nastává usmíření a to je na tom přece to nejlepší :)) Navíc jsem tip člověka, co se nedokáže dlouho na někoho zlobit :D

8 Noby Noby | E-mail | Web | 9. listopadu 2007 v 12:08 | Reagovat

To já jsem zas typ člověka, který když vidí od dvou (!) lidí napsanou prasárnu jako je "tip člověka," taksi nemůže pomoct a musí reagovat :).

Jo a s partnerkou jsem se v životě nepohádal a nikdy to ani nebylo třeba.

9 Ly Ly | Web | 9. listopadu 2007 v 13:30 | Reagovat

Noby: Už jsem se nadechla, že se budu s tebou hádat, ale tady vedle kolegové mě ujišťují, že ,,typ člověka", jakožto ,,druh člověka", je teda fakt s tvrdým :D... Jsem se dozvěděla holt něco nového :))

10 ježečka ježečka | Web | 12. listopadu 2007 v 7:47 | Reagovat

Takových komentářů! - Takových čtenářů! Hm.., také jsem na svém blogu nakouzla zajímavé téma "Milenka či přítelkyně", myslela jsem, co lidí se ozve a jen pár (vlastně skutečně pár 2) mých věrných. Nemohla bych poprosit vás mladé, či spíše velmi mladé také o váš názor?? Pokud né - neva. Přeji hodně úspěchů. Ježečka

11 ježečka ježečka | Web | 12. listopadu 2007 v 7:48 | Reagovat

Takových komentářů! - Takových čtenářů! Hm.., také jsem na svém blogu nakousla zajímavé téma "Milenka či přítelkyně", myslela jsem, co lidí se ozve a jen pár (vlastně skutečně pár 2) mých věrných. Nemohla bych poprosit vás mladé, či spíše velmi mladé také o váš názor?? Pokud né - neva. Přeji hodně úspěchů. Ježečka

12 Pety Pety | Web | 21. listopadu 2007 v 12:12 | Reagovat

Tak já taky svou troškou do mlýna. Měla jsem přítele co se nehádal vůbec. Vztah byl pěkný a harmonický, jen mě mockrát napadlo, ža vlastně něvím co chce, co se mu nelíbí...nikdy to neřekl. A mi to bylo líto. Naproti tomu můj poslední byl absolutní extrém. Člověk, kterému nemůžete říct ani tu nejmenší výtku, protože by se rozzuřil do nepříčetnosti a týden by s vámi nepromluvil...Jenže on to byl tak nějak vcelku dost do sebezahleděný a nevyrovnaný člověk. Já určitě souhlasím s Timym, ve vztahu není nutné se hádat, ale ten druhý by měl vždycky chtít vědět co si myslí a co chce ten druhý...

13 OLGA23Brady OLGA23Brady | E-mail | Web | 28. prosince 2011 v 7:28 | Reagovat

This is great that people can get the <a href="http://goodfinance-blog.com">loans</a> moreover, that opens up new chances.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama